7 Kasım 2009 Cumartesi

Ağlamak için gözden yaş mı akmalı?

Ağlamak için gözden yaş mı akmalı?
Dudaklar gülerken, insan ağlayamaz mı?
Sevmek için güzele mi bakmalı?
Çirkin bir tende güzel bir ruh, kalbi bağlayamaz mı?
Hasret; özlenenden uzak mı kalmaktır?
Özlenen yakındayken hicran duyulamaz mı?
Hırsızlık; para, malmı çalmaktır?
Saadet çalmak, hırsızlık olamaz mı?
Solması için gülü dalından mı koparmalı?
Pembe bir gonca iken gül dalında solmaz mı?
Öldürmek için silah, hançer mi olmalı?
Saçlar bağ, gözler silah, gülüş, kurşun olamaz mı?

Victor Hugo

Canım çok sıkkın, spesifik bir şeye ya da birisine değil.
Bir çok şeye aslında..
İçimde beni rahatsız eden bir huzursuzluk var..
Kendimi bir kaç gündür bir noktaya dalmışken yakalıyorum, sebepsiz.. İçimden bir çok şey geçiyor o an, başedemediklerim, soru işaretleri..
Nasıl yaparım bilmiyorum..
Şairin dediği gibi, gözümden yaş akmıyor ama ağlıyorum..
Sadece eskisi gibi olmak istiyorum..

2 yorum:

Droplet dedi ki...

En sevdiğim şiir.. Kendi blogumda paylaşmıştım bunu.

Miss Sensible dedi ki...

Droplet, ben bugün okudum ilk defa, tam bugünki ruh halimi anlatıyordu çok sevdim,çok dokunaklı..