24 Ekim 2009 Cumartesi

Sephora(landım)


Sevgili Eda'nın tavsiyesi üzerine Sephora'ya "Dry Cleaning" saç spreyini almaya gittim; ama mağazadan sadece onu alıp çıkmadım:)
Öncelikle çalışanların ısrarı üzerine makyajlandım:) Ne kadar bilmediğim detay varmış makyaj üzerine. Benim o kadar zaman ayıramayacağım ayrıntılar. Sürerim göz kalemimi, rimelimi, birazcık allığımı ve olmazsa olmaz rujumu, atarım kendimi dışarı. Aman gerek yok fazlasına..
Neyse makyaj faslından sonra tam ödemeyi yapacakken, 3. fotoğrafta gözüken mavi şişe dikkatimi çekti. Göz makyaj temizleyicisi.. İçindeki hangi madden kaynaklanıyo bilmiyorum; ama o kadar rahat ki göze sürmesi, nemlendirici bir etkisi var. Tabi bunları alırken bilmiyodum, öylesine aldım; ama kullandıktan sonra çok memnun kaldım.
Ee bunu alırken 1. fotoğrafta gözüken pamukcukları da almazsam olmazdı:) 70 adet makyaj temizleme pamukcukları:)
Spreye gelecek olursak, methini çok fazla duymuştum, yıkandıktan 2 gün sonra hafif yağlı olan saçlara sıkıyorsunuz ve anında kuru temzileme:) Ben çok memnun kaldım, iyi ki Edoş tavsiye etmiş de almışım:)

5 yorum:

Siu dedi ki...

göz makyaj temizleyicisi olarak bende bunu kullanıyorum ama o kuru şampuanı alamadım bir türlü allahtan göz temizleyicim bitiyorda yakında yolum düşecek :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Güle güle kullan canım :) İnan oh be diyeceksin mucx

Miss Sensible dedi ki...

Siucum, göz temizleyicisinden memnun kaldım, spreyi de al derim en kısa zamanda işe yarıyor:)

Edoşum, teşekkür ederim.. Sayende ne güzel şeyler öğreniyoruz dimi:)

ModaPark dedi ki...

Merhaba,

sephora'nın dry cleaning denemek istiyorum bende. online alışveriş imkanı ile alabileceğimiz bir site varmıdır ? netten araştırdım fakat tatmin olucu sonuçlar göremedim.güvenilir sitelerdede sephora yok ne yazıkki.

Miss Sensible dedi ki...

Modapark merhaba,
Öncelikle hoşgeldin:) Canım bilmiyorum netten alabileceğimiz bir yer varmı. İnternetten hiç alışveriş yapmadım şimdiye kadar, ben Sephoranın kendi mağazasından almıştım. Yardımcı olamıcam bu konuda sana. sorry:(