19 Ekim 2009 Pazartesi

Saçlarrrr


Saçlarım fotoğraflarda da gördüğünüz gibi bayaaa bir uzun:) Senelerdir öyle alıştım ki uzunluğuna şimdi kestirmeye hiççç kıyamıyorum. İşte zamanı geldiğine birazcık kat ve uçlarından alınma işlemi gerçekleşiyor o kadar:) Bir de saçlarımı şimdiye kadar hiç boyamadım, tamamen doğal yani:)
1.fotoğraf kuzenimin düğününden. Maşa yaptırmıştım, tam 2 saat sürmüştü. Allah kuaföre sabır versin ne uğraştı ama nerdeyse düğüne geç kalıcaktım:) Maşadan sonra kıvrılan saçlar makinada çekmiş yün kazağa benzemiş, kısalmışlar yani:) Tamamen salık hali bu.
2. fotoğraf ise banyodan sonra saçıma Loreal'in saç kıvırıcı spreyini sıkıp kurutma makinasının perma başlığıyla kuruttum. Benim gibi saçı düz olan biri için büyük ve sevindirici başarı bu kadar kıvrılması bile:) Cidden havasını değiştiriyor insanın.
Saçım her gün açık, hiç toplamam. Hatta arkadaşlarım, ya ta biz bunaldık topla şu saçlarını derler bana, ama bende tık yok alışmışım demekki:)
Neyse kendi kendime maşallah deyim, çünkü saçlarıma cidden kıyamıyorum, saplantı oldu neredeyse:)))

As you see in photos, I have long long hair:) I get used to use long hair that is why I don’t have my hair cut now. Well, there is no chemicals in my hair, totally naturalJ:)
First photo is from my cousine’s wedding. Hairdresser had tried to make hem curly for 2 hours. God gives patience all hairdressers
:)

At the Second photo, I dried my hair with Loreal hot boucles hair sprey after shower. It is a big and surprising success to access this much curls because of having straight hair..

Anyway, I love my hair and don’t think to have them cut:)


10 yorum:

http://www.denizbaran.com/ dedi ki...

sac kadinin en onemli aksesuvari ;) bende de takinti sacla ilgili hersey! Asla boyamiyorum, kiriklarini bile aldiracak olsam bildigim kuafore gidiyorum, kimyasal hicbirsey surmuyorum vs. Bakiyor, besliyor, buyutuyorum onu ;)

Miss Sensible dedi ki...

Deniz, ben kuaför saçımı biraz fazla kesti diye ağladığımı bilirim:) Halbuki kökü ben de ve çok da kısalmamıştı:) işte o kadar uzun saçın olmasının sonucu:) Boyaya bende karşıyım şuan için, gerek duymuyorum; ama beyazlar çıkmaya başlayınca nolcak bakalım:)

Recep Hilmi Tufan dedi ki...

Bu saçlara şampuan verelim Avon'dan, Amway'den Oriflame'den :)

Miss Sensible dedi ki...

Recep Hilmi, teşekkür ederim Otacımdan gayet memnunum:)

Sinem 1. dedi ki...

Canım maşaallah bayıldım saçlarına,rengine, dolgunluğunna....vs. Kırkbin kere maşaallah.

Miss Sensible dedi ki...

Sinemcim, çok teşekkür ederim:)))beğenmene sevindim:)

Scissor Hands 81 dedi ki...

artık bir değişiklik yap da kısalt saçlarını ,

Miss Sensible dedi ki...

Scissor Hands 82, ben gayet memnunum uzun olmalarından :) Hiç niyetim yok kısaltmaya :)

Scissor Hands 81 dedi ki...

değişiklik olması açısından dedim ben yoksa uzun saçta güzel duruyor

Scissor Hands 81 dedi ki...

şöyle omuzlarda bir modele ne dersin