24 Ekim 2009 Cumartesi

...ODTÜ'yü seviyorum...





Midterm'ler başladı ya Miss Sensible'ı, odasına tıkışmış, yukarıdaki fotoda görülen notların, kitapların arasında kaybolmuş olarak bulabilirsiniz:(
Verdiği bir kahve molasında, ODTÜ temalı kupasından esinlenerek bu yazıyı yazmaya karar verdi...
Şu an ders çalışmak zor gelsede yine de çok seviyor okulunu..
İşte acısıyla tatlısıyla, ODTÜ'den başlıklar;

..8:40 dersleri(sevmemmm) Ringler(olmasalardı napardık) Hoca Çimenler Calculus Bahar şenliği(yuppii)..

..Geziler Final haftası(ıyykkk) Sabahlama(hiç yapmadım:p) Fotokopi(buna harcadığım parayla Mini cooper alırdım:p) Ödev Uykusuzluk..

..Make-up(Allah'tan hiç almadım, make-up değil matkaplar, hahah) Dolmuş Hocam Ders Kampüs Çalışmak Çimlerde Uyumak..

..Stad Konserler Üçlü amfi Kütüphane Yurtlar(kalmak nasip olmadı) Çay Muhabbet..

..Ç.S. Baraka KalaBalık Kafeterya(nam-ı diğer Yemekhane) Yalıncak Havuz Otostop(hiç çekmem) Eymir(huzur verici)..

...ODTÜ'yü seviyorum..

Hiç yorum yok: