1 Ekim 2009 Perşembe

hayattayımm

Yine uzun bir ara vermek zorunda kaldım..Bilgisayarı açmıyor değilim; ama kendi bloguma iki satır yazacak zaman bulamadım:) Peki ne yaptım bu sürede? Hayatım çok sıradan ve sakin geçerken birden hızlanınca yetişmekte zorlandım:)
Bayramdan başlarsak, çok yoğun geçti diyemem; ama uzaktan yatılı misafirimiz olduğu için ilgilenmek zorundaydım.
Sonrasında kuzen düğünü için 3 günlük şehir dışı yaptım..Düğün maratonuda pek telaşlı geçti, neyseki güzel geçti.
Vee derken okulum açıldı.Bir koşturmaca daha başladı:) Ders programımı beğenmedim 4 gün dersim var,bir de yetmezmiş gibi arada haftasonları da derse gidicem:( Çok yoğun bir dönem olucak; ama master bu undergraduate gibi olmaması normal:)
Yani, bir yoğun döneme daha girmiş bulunuyorum..Hadi hayırlısı bakalım, çok uğraştırcak gibi duruyor bu dersler beni..Şimdiden kolay gelsin bana:)


I'm alive:) I had to give a long break again:( I switched on my pc but I didnt have time to write sth..I'm so sorry. Well, what did I do during this break? My life was going so ordinary and routine and suddenly it became faster I had difficulty to catch it up:)
To begin from feast of Ramadan, it wasnt so intense but we had guests from another city so I had to pay attention to them. After that, I went to another city because of my cousin's wedding ceremony:) Duration of wedding preparation was so hurried and intense but it worthed being tired:)
Anddd my lectures started:)) I didnt like my schedule because I have lectures for 4 days:(( Moreover, I sometimes go to school at weekends because of our instructor's being busy. I will be very intense semestr but it is normal not to be like undergraduate:)
May it be easy!!

2 yorum:

http://www.denizbaran.com/ dedi ki...

Bazen oluyor iste boyle sanki 2 satir bile yazicak zamanimiz yokmus gibi update edemiyoruz bloglarimizi :(
Seni o kadar iyi anliyorum ki ;)

Miss Sensible dedi ki...

Denizcim, aslında yazmak istediğim o kadar çok şey oluyor ki; ama nedense bir tür üşengeçli mi desem bilmiyorum yazasım gelmiyor, vakit ayıramıyorum..
Bu arada fotoğraflarına bayılıyorum, kıyafetlerin ve yaptığın kombinler birbirinden güzeller:) Yenilerini bekliyorum:)