11 Ekim 2009 Pazar

Çağrı - Kapıyı Kapat



Kapıyı Kapat

Güzel bir günde kavuştum sana
Ses vermedin bile kayboldum yollarında
Gözyaşlarımı sildim yine sen görmeden
Sevemem kimseyi ben gerçekten sevilmeden
Ne yetmedi ne az geldi sana bilemem
Bekleme artık boşuna sana birşey veremem
Kapıyı kapat sessizce rahatsız ettin yeterince
Mecbursan konuşmaya son sözünü söyle

Söz Müzik : Çağrı


İşte bir favori şarkım daha..Son iki gündür aralıksız dinliyorum.. Ne kadar hoş bir şarkı ne kadar hoş bir ses.. İlk dinlediğimde araba kullanıyordum, hemen dikkatimi çekti. Eve gelince ilk işim internette aramak oldu..Dinlemeye devam:)

Well, here is one more favorite song again..I've been listening it for the last two days..How a nice song how a nice voice..When I first listened to this song, I was driving my car, it drew my attention..As soon as I arrived home, I searched who sing this song..go on listening:)

2 yorum:

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Ben ilk defa dinledim yeni yeni bir sürü insan çıkıyor hiç haberdar olamıyorum tv izlemediğimden sanırım

Miss Sensible dedi ki...

Edoş, doğrusunu söylemek gerekirse ben de ilk defa dinledim Çağrı'yı; ama çok hoşuma gitti şarkısı:)