16 Ekim 2009 Cuma

ayak üstü uğradım işte:)

Nerdeyse 1 hafta olmuş yine yazamayalı. Ne kadar tembel bir blog yazarıyım dimi:) Sevdiklerimi okumayı hiç ihmal etmiyorum; ama kendime sıra gelince aksatıyorum işte:) Ay hayatımda şöyle önemli bir atraksiyon olsa keşke de balllandıra ballandıra anlatsam; ama yok ki! :(
Neyse, ne yaptım ben geçen süre zarfında, okul ve derslerden başka kayda değer pek bir şey yok sanırım. Sadece bugün kendime bir iyilik yapıp uzun gezmeler sonucu bir ayakkabı aldım:) Sonunda başardım; çünkü ayakkabı almam her seferinde günlerimi alır:) Bu sefer 2. günde beğendim, ilerleme var:) Ay söz alışverişten açılmışken, deneyipte, beğenmeyip almadığım zamanlar TAVIR yapan, 'neresi beğenmediniz, şöyle iyi böyle sağlam bu ayakkabı' diye konuşmaya başlayan mağaza sahiplerinden ya da çalışanlarından NEFRET EDİYORUM! Tamam ben onlara verdiğim zahmetten dolayı teşekkür edip çıkıyorum; ama bif afra tafra bazılarında sormayın gitsin..
Bir de siz beğeninde bir şeyler yaparız diyen yerel mağazaları kesinlikle tercih etmiyorum! Fiyatlar ve indirimleri sabit olan büyük mağazalar en iyisi, çeneniz ağrımıyor hiç değilse şu kadar in, son şu olsun diye:)

Ayakkabıdan açılmışken aklıma yıllar yıllar önce annişle yaşadığım bir olay geldi:)

"Çok önceleriydi, ortaokula gidiyordum..Annişle bana ayakkabı almaya çıktık yine..Başladık bütün mağazaları gezmeye, akşama kadar girmediğimiz ayakkabı mağazası kalmadı; ama ben de tık yok! Beğenemiyorum bir türlü:) Artık hava karardı, annem 'son olarak şu mağazaya da girelim, olmazsa eve dönelim' dedi ama ayakkabıya da ihtiyacım var hani. Neyse girdik, ben yine deniyorum ama ııııııı beğenmedim.. Ay annem bir alem, sen mağazacıyı kur, ayakkabıyı met et de alsın kızım walla ayaklarıma kara sular indi diye:) Adam başladı şöyle güzel oldu, böyle yakıştı falan derken bir gaz verdi bana, ben ayakkabıyı aldım:) ama sonradan severek giydim walla. Ah anniş ah sen yok musun:) "

Wooooww ne yazayım ne yazayım derken destan oldu benimkisi:)))) Aslında can sıkıntısıyla geçen bir hafta oldu bu, bazı gereksiz insanlar yüzünden gerildim gerildim, tuttum kendimi neyseki.. Bir tarafta hocaların baskısı, diğer tarafta derslerin zorluğu(ya da yoğunluğu) zaten sıkkın olan canımı iyice patlama noktasına getirdi de bakmayın neşem biraz yerine geldi..

Evet canlar, Miss Sensible kaçar. ( Behlül'e sinir oluyorum oysa ki!) ama onun repliğini kullanıyorum(?)
Makalelerim bekleyin sizi çiğneyip yutmaya geliyorum:)

2 yorum:

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

anam ne saç var sende muhaha maşallah satarsan köşesin bu saçları

Miss Sensible dedi ki...

Edoş,, hahaha:) diyorum ya saplantı oldu artık, kısa saça dönemicem kolay kolay:)