27 Ekim 2009 Salı

8.40 dersi, trafikte sıkışan Miss Sensible..

8.40 derslerinden kurtulamadım:( Erken uyanmak bir tarafa sabah sabah o trafiği çekmek ayrı bir caba! Evet, Ankara'da da feci bir trafik tıkanıklığı yaşıyoruz sabahları! Onun için gitmiyodum 8.40 derslerine arabayla, otobüsle kafam rahat bir şekilde daha hızlı ulaşıyorum okula, trafik stresi olmaksızın; ama diğer günler arabayla gitmek 15dk sürünce cazibesine dayanamıyorum. El mahkum bugün gittim, akşam sınavım vardı çünkü. Aman Allah'ım oda ne!!!!!!!! 15 dk lık yolu TAM 1 saat 15 dk da gitmek mi!!!!!!!!!!! PESSSS diyorum..

I still have 8.40 courses. Besides getting up early, having traffic jam is so annoying! Yes,right, there is a huge traffic jam in Ankara too,in mornings. Normally, it takes 15 min. to get to school by my own car but this morning it took 1 Hour and 15 min. I had to go by my car because I had an exam in the evening.,

Aşağıda görüldüğü gibi adım adım gitmekten nefret ediyorum! Ayağım debriyaj ayarlamaktan tutmaz oldu, hahah:)


I am in details, find me if you can:) [hint: look at the photo above, especially on "W" sign]

Saati her ne kadar siz göremeseniz bile ben söyleyim. 8.39. Dur kalk yapmaktan sıkılan Miss Sensible her durduğunda fotoğraf çekmekte buldu yolunu:)

You couldnt see what time it is, I say for you exactly 8.39 and I 've already late for class. Miss Sensible got bored and found a way to get rid of this boring traffic jam: taking photo:)

Ha, bide "Catch me if You Can" yazılı bir sticker bulsam arabamın arkasına yapıştırmak için süper olucak. Hahahah:)

I wanna buy a sticker written "Catch me if You Can" to stick at back window.Hahah:)


Ve son olarak kütüphanede akşamlayan Miss Sensible:)

And finally, you see Miss Sensible studying in the library:)

Hiç yorum yok: