19 Eylül 2009 Cumartesi

Ruhuma gıdalar



Yaz başlarken dinlemeye başladım bende bu şarkıyı..İlk dinlediğim anda ruhumu okşadı, hoşuma gitti. Bütün yaz boyunca dilimden düşürmedim hiç.. Aşk-ı memnu dizisine de çok yakışmıştı..Hala sıkılmadan dinliyorum..Diyorum ya ruhuma gıda:)

I began listenin this song at the begining of the summer..I admired it at the first moment..I have sung and listened it during the all summer. It went well with Aşk-ı Memnu, very popular tv series..I go on listening it without getting bored. As I said, it is a kind of nutrition for my soul:)



Yaz biterken de bu şarkı dolandı dilime..Huzur verdi ruhuma.. İki şarkıyı da dinlemek çok rahatlatıyor beni..Keyifle dinlemeye devamm..

I've heard this song in the last days of the summer. It made me feel peaceful.. Both of the songs make me comfortable and relaxed..I go on enjoying them..

2 yorum:

madammoda dedi ki...

Valla bu sarkilar ayni sekilde bana da dolandi yaff, ikisini de hala pek bir seviyorum...

Miss Sensible dedi ki...

madammoda,
Ben de çoook seviyorum. İnsan bıkmaz mı halbuki bu kadar çok dinlerde; ama bıkmıyorum işte:)