1 Eylül 2009 Salı

hevesimi kaybetmek..

Acaba neydi beni hevese getirip blog açmamı sağlayan?
Okuduğum, takip ettiğim bloglar mı? Acaba ben de böyle hergün yazıp içimi boşaltırım diye düşünmem mi?
Yoksa görsel öğeler paylaşma isteğim mi, yaptığım bir yemek fotoğrafı, yeni aldığım bir giysi ya da bunun gibi bir şey?
Belki de İngilizce mi birazcık geliştirmek istemem miydi? Ne de olsa Matematik Bölümünde 4 senedir ne kadar İngilizce kullanmışızdır ki, dersler İngilizce olmasına rağmen?
Sebep her ne olursa olsun yapamadım işte, bir heves açtığım bloguma istediğim ilgiyi gösteremedim. Her gün güncelleyemedim.. Yeni fotoğraflar ekleme isteğide gelmedi:(
Aslında çok şey oldu paylaşmak istediğim ama beceremedim..
Tekrar denemek istiyorum.. Belki bu sefer daha gayretle başarırım; ama bilmiyorum..
Bunu zaman gösterecek..

Hiç yorum yok: