9 Eylül 2009 Çarşamba

Having a best friend..

Kankicanımla tanışmamız taa ortaokul yıllarına dayanır. Çok iyi hatırlıyorum, Türkçe dersindeydik, hoca sunum hazırlamamızı istemişti, Franz Kafka hakkında, herkes 2şerli grup oluşturuyor baktık biz açıktayız:) Bir an gözgöze geldik, el mahkum olduk grup beraber:) İyiki de olmuşuz. O gün bugündür devam eder arkadaşlığımız.. Sadece arkadaş olmakla kalmadık ki.. Aynı sırayı paylaştık lise sona kadar..Dertlerimize ortak olduk..Çok güldük beraber..Sinemaya ilk kez beraber gittik mesela:) Okul gezilerine katıldık..Zorlu ÖSS maratonunda destek olduk birbirimize..
Ama gün geldi ayrı yollarımız..O, İstanbul'u kazandı gitti, ben burayı kazandım,kaldım..Yine görüştük tabiki; ama daha az..O, ancak geldiği zaman..Telefonlaştık, yine dertleştik..Kazandığından beri yanına çağırıyodu beni gezdirmek için 5 sene sonra kısmet olduda bu yaz gidebildim:) Ah kankim, ne kadar çok gezdik demi? Ayaklarımızın altı su toplayana kadar:) O Beşiktaş yokuşlarında eve ulaşabilmek için ne terler döktük:) Ama değdi, harika bir gezi oldu benim için, senin için de:)
Kankim şimdi beklemekte..Sevinçli haber 1 hafta sonra gelecek inşallah..Olmazsa da üzülmek yok..Ben inanıyorum, istediği yer en kısa zamanda olacak..
İyi ki varsın kankim..


My best friend and I have known each other since secondary school. I remember very well that one day at Turkish lesson our teacher wanted us to prepare presentation about Franz Kafka. Everybody made groups with 2 people. I didnt have a close friend to form a group and my kanki was too. We looked at each other and decided to form a group together:) Our friendship have continued since that day. We werent only friends.. We shared the desk together till the end of high school..We shared our sorrows..laughed very much together..went to cinema together for the first time..supported each other during the Öss preparation..
One day came and our ways left..She went to İstanbul but I stayed here. We continued to see each other but less than in the past. 5 years later, I finally went to my kanki's house in İstanbul. She invited me before so many times:)
She is waiting for the upcoming news now, I hope it will come true kanki:)
And finally I am a lucky girl to have a friend like you!


4 yorum:

* ஐ * : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : * ஐ * dedi ki...

Çok tebrik ederim canım.Bu arada yorumların onaya tabii ise kelime doğrulamayı hayır yaparsan bizler daha kolay yorum yazarız canım.

Miss Sensible dedi ki...

Edacım,
Teşekkür ederim uyardığın için. Kelime doğrulamayı "hayır" yaptım:)

K @ Blog Goggles dedi ki...

Aw, so sweet! Good luck with her news!

Miss Sensible dedi ki...

K @ Blog Goggles,
Tahnks for your kind wishes:) We're waiting for the good news very excitedly, too..