10 Eylül 2009 Perşembe

About Graduation..

Bildiğiniz üzere geçtiğimiz Haziran ayında ODTÜ Matematik Bölümünden mezun oldum. Diploma törenimde çok heyecanlıydım. Hem mezun olmanın verdiği sevinç hem de okulun bitmesinden dolayı burukluk vardı üzerimde. Aslında okuldan kopmuş değilim. Yüksek lisansa devam edeceğim okulumda. Bayramdan sonra başlıyor dersler, heyecanlıyım:) Eee artık mezunum ya, bir özgür oluyor insan. Diplomama bakıp gurur duyuyorum kendimden, ne de olsa dereceyle bitirdim :p Ha bu arada İşletme yandal yapıyordum,onu da bitirdim, diplomamı aldım:)

İşin tek kötü tarafı, ısrarla devlet kurumlarından birine girmek istemem ve bu yüzden şu an işsiz durumuna düşmem:) Ben memnunum halimden,dinleniyorum :) Ama elin ağzı torba değil ki büzesin:) Her gören ne oldu hala iş bulamadın mı muhabbeti yapıyor. Herkese laf anlatmakla tükendim artık! İsteseydim şimdiye çoktan bir bankaya girmiştim, uzman yardımcısı olarak. Sınavsız davet bile edildim görüşmeye, okuldaki başarımdan dolayı; ama istemiyorum şimdilik. Acele edip istemediğim bir işte çalışmak istemiyorum..Onun içinde istediğim kurumların sınavlarını bekliyorum. Bu arada masterda yapacağım,süper olucak:) Buradan cevap göndermiş oldum, beni işsiz durumuna sokanlara, toplu cevap:)

Oh be rahatladım:)

p.s. Fotoğraflar küçük gözüküyor, üzerine tıklayarak büyük halini görebilirsiniz..

As you know I graduated from Department of Mathematics at METU last June. I was too excited during the diploma ceremony. I was very happy because of graduation, on the other hand I was sad because of the end of my school life. In fact, it isnt finished:) I'll attend to M.Sc. degree. The lessons'll start after the feast of Ramadan. I'm proud of myself having degree among the graduate students of Mathematics. By the way, I was attending the minor program of Business Administration.I also graduated from there and took the diploma.
The worst side of this is that I want to work at one of the government agency persistently,and so that I am seen as if unemployed:) I'm pleased with this situation, having a rest:) However, all people wonder whether I found a job or not. This annoys me a lot! If I wanted to have a job, I'd already work at a Bank now. One of the bank invited me to work with them without any examination but I didnt accept.I dont want to work such a place right away. Therefor, I am waiting for the entrance exam of government institutions. In addition, I will be attending M.Sc. program during the waiting duraiton. This is my answer to people who wonder my unemployment:)
Well, I feel relieved now:)

P.s. You can see the bigger size of photos by clicking on them.

2 yorum:

* ஐ * : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : * ஐ * dedi ki...

Tebrikler güzelim en güzel işi bulmanı dilerim

Miss Sensible dedi ki...

Edacım, çok teşekkür ederim. Sabırla bekliyorum bakalım:)