6 Haziran 2009 Cumartesi

Kısa bir mola..

Bugün Türkçe yazmaya karar verdim. Belki bundan sonra böyle devam ederim. Nihayet son finalimi de verdim bugün ve 5 senelik üniversite hayatım bitti.. Düşünüyorumda yıllar ne kadar çabuk geçmiş, ne çok şey katmış bana.. Bazen hüzünlü bazen bol kahkahalı..Bazen çok yorucu..Bazen çok sıkıcı.. 5 sene dile kolay..

Hazırlık yılım ne kadar rahattı..Lise bitmiş, üniversite kazanılmış, ee zaten İngilizce alt yapın da var..Ohh..Bir de 1.sınıf İngilizce derslerinden çifte muafiyet al..Keyfime diyecek yoktu..
Sonra 1. sınıf geldi..Ee hazırlıktan sonra biraz bocalama ama ardından bölüm birinciliği.. Ne hırs varmış bende de:) Annemi babamı taktığım gibi koluma bölüm 1.leri kokteyline götürmüştüm..
2.sınıf tabiki daha zor geçti,, daha çok ders ve hepsi birbirinden ağır Algebrası, Advanced Caculusu, Diffi derken o da bitti..
3. sınıf ve 3 büyükler:) (Abstract, Complex, Real Analysis) Ne derslerdi yarabbim.. Bir de üstüne işletme yandala kabul edilişim:) En yoğun senemdi..
Ve geldik 4'e.. Bu son güne kadar mezun olmanın farkında değildik.. Yine bir koşuşturmaca.. Ödevler, midtermler, finaller derken bir de baktım bitmiş bile.. ama en rahat yılımdıı.. Hem yandal hem anadal bitti çok şükür..

Azıcık molaya ihtiyacım var.. Yokum buralarda 1 hafta kadar; ama asıl molayı Temmuza saklıyorum.. Allah'ım lütfen bir aksilik çıkmasın.. Çin bekle beni:)

Hiç yorum yok: